BestChat
top of page
Caută
Poza scriitoruluiAsociatia Soferilor de Taxi

Drept la replica comunicat Bolt

Ne rezervam dreptul de a face public materialul distribuit de compania Bolt care incearca ca ne induioseze si sa umble la sentimentul clientului starnind din punctul nostru de vedere decat greata si repulsie decat mila si compasiune.





Stimati " colegi "... ca de mai bine de 4 ani de zile suntem practic colegi cu serviciul oferit de catre compania dvs.


Reglementariile propuse de catre Ministerul Transporturilor nu fac nimic altceva decat sa aduca un echilibru in piata de transport.


Faptul ca atat compania dvs. cat si " Melcu" ati profitat de aceasta lipsa de reglementare corecta in acesti ani de cand activati " legal " pe piata de transport din Romania este discutabil iar in acest caz sub nici o forma nu puteti fi considerati vinovati de o eroare grava a sistemului , a guvernului sau a autoritatiilor care in 2019 v-au " reglementat"


Insa ... dupa 4 ani veniti sa plangeti si sa va duceti dupa fusta lu' mamica acuzand puieril de altfel exact ca in copilarie " mami .. mami ... nenea ne-a furat jucaria "


Revenind la subiect un pic mai serios va subliniem aspectul prin care reglementarea pusa in dezbatere nu face nimic altceva decat sa aduca o normalitate pe care culmea voi nu ati tinut cont de ea la momentul intrari voastre in piata.


In perioada 2014-2019 de cand acest "ride-sharing" a aparut ati evitat orice forma legala de co-existenta ... din 2019 ati continuat in aceiasi masura cu artificii si monopolizarea pietei oferind reduceri de pret NECONCURENTIALE atragand de partea dvs. clientul si consumatorul de serviciu de transport.


Inovatia voastra nu exista , ce aveti voi au si altii inainte ca cineva sa va cunoasca numele , faptul ca acum va plangeti ca 50000 de "parteneri " raman fara job este irelevant.

Cine vrea sa colaboreze cu voi trebuie sa respecte o lege care trebuie sa fie concurentiala in ambele tabere ... iar daca din cauza unei simple cerinte care se afla in acel proiect prin care practic se intampla normalitatea si dispare evaziunea fiscala facuta de cei pe care ai plangeti ca " vor disparea " aveti un astfel de raspuns " la sentiment " este un pic patetic.


Asa ca ... tineti minte o vorba inteleapta ... ''Orice inceput are si un sfarsit .... " iar daca nu sunteti in stare sa jucati corect fata de concurenta si consumatorul serviciului pe care il oferiti incercati sa nu mai pozati in domnisoara virgina care este asuprita si abuzata de cerintele unor taximetristi "semi-docti"


Observam ca ati modificat termenul de " minoritate " si mai nou folositi termenul " la presiunea industriei de taxi " insa observam din comunicatul dvs. urmatoarele :


  • ignorarea avantajelor tehnologice


Care avantaje tehnologice ? Aveti o aplicatie la fel ca si multe alte aplicatii din serviciul de taxi care ofera o relationare intre sofer si client si din nou subliniem faptul ca aceste tipuri de servicii existau inca din 2010 si sub nici o forma nu ati reinventat apa calda


  • transparenta


Pai la transparenta nu stim exact la ce doriti sa va referiti ... la felul in care facturile emise de dvs. sunt din alte tari , la sustragerea de a plati taxe si impozite in tara in care activati , la modificarea dupa bunul plac al costului unei curse in timpul desfasurarii ei .... despre asta va referiti cand folositi termenul de "transparenta" ?


Daca vorbim de transparenta atunci poza de mai jos explica exact ceea ce incercati sa transmiteti publicului larg si poate va faceti timp ca intr-un material mai amplu sa le explicati cum o companie cu 266 de angajati doar a avut o cifra de afaceri atat de proasta raportata cu toate ca din cei 50000 de "parteneri" aproape jumatate colaboreaza cu compania dvs.




  • mediu concurential


Mediul concurential de care vorbiti trebuie sa fie in reciprocitate ... din partea dvs. nu sa observat acest aspect timp de 9 ani de zile in conditiile in care pretul unei curse se face dupa bunul dvs. plac iar reducerile de 50% - 75% oferite catre client sa intelegem ca nu au impactat negativ concurenta.


  • "prevederile vor duce la inchiderea serviciului de transport alternativ in Romania"


Din nefericire da ... asa este ... se vor inchide daca partenerii dvs. nu vor avea o transparenta si o asumare fata de sistemul fiscal si fata de tara in care isi desfasoara activitatea .... la fel si platforma tehnologica.


  • " liberalizarea pietei "


In toata activitatea dvs. de cand ati intrat in Romania nu ati avut nici o secunda aducerea in discutie si sustinerea acestei liberalizari a pietei ... poate ca nu asta doreati in timp ce prin metodele anticoncurentiale practic furati clientii din serviciul de taxi cu acele curse reduse in mod exagerat .... vorbim de liberalizare a pietei dupa ani de zile in care ati decimat serviciul de transport in regim de taxi .... " alta intrebare" ....


  • "restrangerea unei activitati care si-a dovedit eficenta "


Aceste " cuvinte ne doare " ... impresionanta strategia dvs de marketing si relationare cu clientul insa asa ceva ....


Stimata " concurenta" ... motivul principal pentru care inca existati pe piata de transport din Romania este acela prin care clientul doreste un serviciu de transport IEFTIN din punctul A in punctul B.


Daca aveti certitudinea ca eficienta asta dovedita de care amintiti nu are legatura cu pretul redus cu care vindeti un serviciu asteptam pe adresa de email un contra-argument dar sa ne explicati eventual si varianta prin care atunci cand pretul este mai mare clientii dvs. fideli care au vazut eficienta dovedita a serviciului dvs. ne rup usiile la taxiuri pentru a merge din punctu A in punctul B mai ieftin.


In incheiere salutam inca o data strategia dvs. de a ajunge la inima consumatorului de serviciu de transport alternativ si am dori sa-i transmitem aspectul prin care aceasta modificare legislativa nu va restrange activitatea serviciului decat daca colaboratorii platformelor vor refuza sa se raporteze la normalitate.


Cu respect va saluta un taximetrist care timp de 9 ani de zile a acceptat mediul concurential impus de o companie care refuza sa se raporteze la legea fiscala din tara in care activeaza si care a monopolizat piata de transport.


Suntem fermi convinsi ca la dezbaterea de luni o sa ne intalnim cu reprezentantul dvs. care poate ne va oferi un raspuns clar si raspicat la intrebarea " De unde vine factura Bolt ? " .. raspuns care a fost evitat si la sedinta de guvern din luna februarie cat si recent la o televiziune publica.





933 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Sesizare PMB

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page